Básničky podle abecedy - A

29.07.2012 01:37

A

A jako aurora, která na obloze svítí,

když na louce roste luční kvítí.

Je to jitřenka, která plamenem ohně září,

a já utírám slzy dojetí z tvých tváří.

 

A jako auto, které jsem ti koupil,

k výročí toho, kdy do života jsem ti vstoupil,

to, které teď stojí před tvým prahem

a ty vzdycháš nad ním blahem.

 

A jako akvamarín, to je barva tvých očí,

můj svět se kolem nich celou duší točí,

já spad‘ do nich, do studánek hlubokých,

o tom nesnil jsem ani ve snech divokých.

 

A jako apeiron mé lásky k tobě

a to v té strašné době,

kdy utíkáš ode mě a v jiné náruči nacházíš

co chceš a ve mně všechno zpřeházíš.

 

A je počáteční písmeno tvého jména,

celý život jsi ale mlčela

jediné slůvko lásky jsem od tebe neslyšel,

ale přesto jsem tě našel.

 

A značí začátek abecedy,

jak osudem se naše životy svedly,

ale i A se někdy ke konci ubírá

z našeho konce se mi srdce žalem svírá.