Básničky podle abecedy - H

29.07.2012 01:49

H

H je hudba znící z tebe,

jako anděl z toho nebe,

ta hudba vede mě dál tmou,

i když všichni kolem strašně řvou.

 

H jako hladovění, dlouhý půst,

když dlouho jídlo straní se mých úst,

když zevnitř vysouší mě žízeň,

voda s ledem je tvá přízeň.

 

H jako hlášky, které mě vždy rozesmějí,

když konečně mé koutky se pousmějí,

ty vždy něco nového vymyslíš,

jen ty to dokážeš, a ty to víš.

 

H jako hádky o to, kdo je lepší,

žádné vážnější, a to mě těší.

Vždy shodneme se, kdo kde stojí,

nejlepší však, když své síly spojí.

 

H je houpačka, kyvadlo hodin,

když vlny pohupují sem tam lodí,

cyklus nekonečný, nikdy se nezastaví,

jenom tvoje přítomnost všechno spraví.

 

H jsou hodiny, které odtikávají poslední hodiny,

mezitím vznikají další a nové rodiny.

Má cesta končí, už vidím konec,

už jen čekám, až zazvoní mi zvonec.

 

H jako hlasy, které slyším,

doléhají jen k umírajícím uším,

snad vydržím to ještě kvůli tobě,

nebo setkáme se v naší nové době.